Τα Χριστούγεννα αποφάσισα να κάνω ενα δωρο στο εαυτό μου. Μπήκα λοιπόν στο LookFantastic και βρήκα μια εκπληκτική προσφορά. Ενα gift set απο τον Paul Mitchell με 3 προιόντα:
Awapuhi shampoo 300 ml
The Detangler 300 ml
Sculpting Foam 200 ml
Awapuhi shampoo
 
 


The Detangler
 
Sculpting Foam
 
Και τα 3 προιόντα δηλώνουν οτι ενυδατώνουν τα μαλλιά και προσθέτουν όγκο. Ενώ το Detangler δηλώνει οτι βοηθάει τα μαλλιά ετσι ώστε να μην μπερδεύονται.
Οι εντυπώσεις μου ειναι σε γενικές γραμμές καλές. Το Detangler όντως ξεμπερδεύει τα μαλλιά και ο όγκος που χαριζουν και τα 3 προϊόντα ειναι φοβερός. Στεγνώνω τα μαλλιά μου με το πιστολάκι χωρίς κάποια βούρτσα και τα μαλλιά μου δείχνουν σαν να  τα έχω κρεπάρει. (φυσικά με την υγρασία αυτές τις μέρες απο τις βροχές, ο όγκος δεν κρατάει πολύ, αλλά σίγουρα δεν φταίνε τα προιόντα γι'αυτό)
Όσον αφορά την ενυδάτωση δεν μπορώ να πω οτι είμαι πλήρως ευχαριστημένη.Τα μαλλιά μου δεν είναι καθόλου μαλακά και πρέπει να βάζω έξτρα λαδάκι για να τα μαλακώσω με αποτέλεσμα να λιπαρώνουν πιο γρήγορα.
Το Gift Set μου κόστισε μόνο 18,5 ευρώ που είναι πολύ καλή τιμή. Δεν νομίζω όμως να τα ξανααγοράσω γιατί απο μόνα τους κοστίζουν αρκετά.
 
sofia

2 σχόλια:

  1. To heat protector to Paul Mitchell pou exo einai poli oreo kai mou exei kratisei arketo kairo <333

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα heat protector εμενα μου κρατάνε πολυ καιρό γιατι δεν κανω πιστολακι τα μαλλιά συχνα.αυτο που εχω το πηρα το καλοκαίρι και είναι στα μισα.μολις τελείωσει θα δοκιμάσω του Paul Mitchell αφου μου το προτείνεις.Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top